Komunikace se strávníkem po internetu - www.strava.cz
Informace pro strávníky
Školní jídelna poskytuje službu pro strávníky – objednávání stravy přes internet.
Tato služba umožňuje strávníkům nebo jejich rodičům objednávání obědů -měnit oběd č.1 na oběd č.2 nebo na oběd č.3 (pro žáky od 11 let), odhlašování a přihlašování stravy (po provedené platbě), zjistit zda byl oběd odebrán, zůstatek finančního konta včetně prováděných plateb.
Důležitá upozornění :
- strávník si při vyplňování přihlášky pro komunikaci po internetu sám zvolí označení uživatele a heslo
- při prvním přihlášení do systému komunikace vyplní strávník v nastavení požadované údaje
- strávník se zavazuje držet dohodnuté heslo v tajnosti, v opačném případě neprodleně změní heslo za nové
- strávník odpovídá za škody způsobené vyzrazením hesla
- strávník bere na vědomí, že chybně zadaná objednávka (změna čísla obědu - do 14 hod na další následující den
např. v Po na St, v Út na Čt atd.) a také odhláška nebo přihláška doručená jídelně po uzávěrce (do 13 hod na následující den) nebude provedena
- jídelna nenese odpovědnost za nepřijaté zprávy v důsledku výpadku telekomunikační sítě nebo internetu
- strávník odpovídá za své přihlášky a odhlášky
- jídelna po uzávěrce vyhodnotí přijaté objednávky a odešle strávníkovi dohodnuté zprávy dle jeho výběru:
potvrzení objednávky (odhláška,přihláška,změna oběda č.1,2,3 )
upozornění na nedostatek finančních prostředků na kontě strávníka
upozornění na neodebíranou stravu
měsíční přehled stravování včetně přijatých plateb za roční období
Pokud máte zájem o tuto službu vyplňte prosím tuto přihlášku a odevzdejte ve ŠJ.
Přihláška ke komunikaci se strávníkem po internetu - dokument ve formátu WORD